רונן מרדכי גרין - כיצד לפתח מוצר לשוק?

אסטרטגית פיתוח שוק מוצר קיים לשוק חדש: רונן מרדכי גרין מציין שהיא אסטרטגית צמיחה ע"י זיהוי פלחי שוק חדשים שבהם אפשר למכור את מוצרי הארגון ו/או על בסיס שימוש שונה של מוצרים קיימים: 1.שוק חדש במקום גיאוגרפי חדש. 2.שוק חדש מבחינה דמוגרפית. 3.שוק חדש הודות לשימוש שונה במוצר. אסטרטגיה זו מחייבת את הארגון להשקיע במחקרי שוק ופרסום על מנת לאתר פלחי שוק חדשים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. דוגמא של רונן מרדכי גרין : הרחבת נתח שוק ע"י הוספת לקוחות מוסדיים ללקוחות הפרטיים: מחודש מאי 2004 החברה "דלק רכב" החלה למכור ללקוחות מוסדיים כלי רכב מדגם מאזדה 3, ולהערכת אגוד, עובדה זאת תגדיל משמעותית את סך המכירות בשנת 2004. הם צופים, כי מכירות החברה יסתכמו בשנת 2004 בכ-4.2 מיליארד שקל. למשל: חברת האינטרנט נטויז'ן, נכנסה באמצעות מיזם בשם "רימון" על מנת למכור את האינטרנט לקהל החרדי, אשר יש לו דרישות מיוחדות למוצר (הגבלות מבחינת פרסומות, צניעות וכן הלאה).

Comments

Popular posts from this blog

רונן מרדכי גרין / אוקיינוס כחול ואדום

רונן מרדכי גרין / אילת היא יעד מעולה להשקעות נדלן

רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) על השקת קניון ים המלח