רונן מרדכי גרין - האם שווה לרכוש משרדים להשכרה או למכירה

התשובה לשאלה האם כדאי לשכור או לקנות שטחי משרדים אינה ברורה - רונן מרדכי גרין מסביר כי עבור מרבית בעלי העסקים הקטנים היא פשוטה. לכל שאלה יתרונות וחסרונות רבים, ועל כל בעל עסק קטן לשקול היטב את היתרונות והחסרונות, כמו גם את עלויות השכרת או קניית שטחי משרדים. התשובה האם לשכור ולקנות שטחי משרדים אינה ברורה או פשוטה עבור מרבית בעלי העסקים, אך עבור חלקם בהחלט כדאי.

כאשר אתם מעוניינים לקנות או למכור נכס מסחרי, חשוב להיות מודעים לערכו האמיתי של הנכס. בעת ניתוח מחירי השכירות והרכישה, עליכם תמיד לקחת בחשבון האם אתם משקיעים בנכס מסחרי או לא. הבן כי השקעה בנדל"ן, לא בעסק שלך, תמיד חשובה כדי להבטיח שהחלטת ההשקעה שלך תהיה הנכונה. אם אתה קונה או מוכר נכס מסחרי ומחפש השקעה, עליך להיות בטוח שאתה מבין ששווי הנכס שלך מושקע, שיש הבנה ברורה לחלוטין של ערכו בפועל.

אם הכספים הם השיקול היחיד שלך, קרא את הניתוח הזה, שמראה כי חכירה על פני תקופה של 15 שנים תעלה לך כמעט 323,000 $ יותר מקנייה.

היתרון העיקרי בהשכרת מתקן עסקי הוא שבדרך כלל הסיכויים שלך להשתמש בנכסים גבוהים יותר מאשר בעת הרכישה. אתה יכול גם לצבור הון עצמי אם אתה שוכר כי בחכירה שלך יש חכירה לנכס שמאפשרת לך להחיל את שכר הדירה שכבר שילמת כדי לקנות את הנכס שלך. כלל 1% אומר שבעצם אתה יכול לקנות נכס להשכרה כל עוד שכר הדירה החודשי שלך מכסה 1/1 ממחיר הרכישה שלך.

תלוי במטרה, אתה יכול להשתמש בהכנסות משכירות כדי להפחית את עלויות המחיה שלך. אם אתם שוכרים שטחי משרדים מסחריים, גם יותר כסף מתפנה להשקיע בעסק שלכם בטווח הקצר ולהשתמש בו שוב כהון חוזר. עם השקעת נדל"ן שעולה על כל הלוחות, השקעות הנדל"ן שלך יהפכו לזרם הכנסה יציב יותר לטווח הארוך.

רונן מרדכי גרין ציין כי אם עדיין יש לך אפשרות לבחור בין קנייה או השכרה, עיין במדריך שלנו לרכישת שטחי משרדים והשכרת משרדים. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם רשימה של האפשרויות הפופולריות ביותר לרכישת משרדים להשכרה ומכירה.

ההבדל הראשון הוא שכמו HotPads, הוא מיועד למי שלא מוכר את הנכס ישירות. קנייה ומכירה, המכונה לעתים סחר נדל"ן, דומים כאשר משקיעים בנכסים להשכרה, אלא שהם מעט ליסינג. ייתכן גם שיש סיכון רב יותר, אך עבור כספכם, נכס מסחרי מציע בדרך כלל תשואה גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים של נכסי השכרה כגון דירות או דירות.

בעלות על נכס היא נהדרת אם יש לך עסק יציב ונהנה מעליית ערך הנכס. אם שטח העסקים שלכם מספיק גדול, תוכלו להשכיר את שטח המשרד הנוסף לאחוז קטן מההכנסה החודשית שלכם. על פי רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) לא תרחיב או תעבור, אך אם הנכסים שלך גדולים מספיק, תוכל להגדיל את תזרים המזומנים שלך על ידי השכרת שטחי המשרד הנוספים שלך כהכנסה חודשית נוספת.

בעל משרד משלך יכול להציע את כל היתרונות של השכרת שטחי משרד נוספים תוך יצירת מקור הכנסה נוסף.

אפשרויות הליסינג לשטחי משרדים מציעות לחברות אפשרות לשכור באזורים עם מיקום טוב ותדמית גבוהה. בעלות על משרד יכולה להציע את כל היתרונות של השכרת שטחי משרד נוספים תוך הוספת מקור הכנסה נוסף.

אולי אתה יכול להרשות לעצמך לשכור נכס יקר מדי לרכישה, מה שיכול לעזור לך להשיג מיקום מעולה ואסטרטגי.

אם אתה לא רוצה את כאבי הראש של בעלות על נכס ורוצה יותר שליטה במקום שלך, השכרה עשויה להיות האופציה הטובה ביותר שלך. אם אתה מאמין ששווי הקרקע ימשיך לעלות, עדיף להחזיק את הנכס ובכך ליהנות מעליית הערך מבלי למכור אותו מעולם מאשר להשכיר אותו. אולי כדאי לך לשכור, אבל אם אתה רוצה יותר הון עצמי ותזרים מזומנים רב יותר מההון העצמי, עדיף שתקנה שטחי משרדים. מצא נכסים שמתאימים לצרכים שלך ושהם רק למכירה ולא להשכרה, ומצא היכן אתה חושב על ערך הקרקע, היכן שהוא גדל.

אני מעדיף שכירות בנכסים מסחריים מכיוון שהם ארוכים וחזקים יותר והדייר משלם בדרך כלל יותר עלויות. אם ייקח יותר זמן וקשה יותר להבטיח חוזה שכירות מסחרי מדייר, ייתכן שייקח יותר זמן למכור את הנכס המסחרי. ובכל זאת, זה עדיין זול יותר מקניית שטחי משרדים, אך בעל הבית יכול לגבות שכר דירה של שישה חודשים כפיקדון.
רונן מרדכי גרין


Comments

Popular posts from this blog

רונן מרדכי גרין / אוקיינוס כחול ואדום

רונן מרדכי גרין / אילת היא יעד מעולה להשקעות נדלן

רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) על השקת קניון ים המלח